Sorry för dålig uppdatering.

Händer inget speciellt i mitt liv egentligen, jag bara njuter av varje minut av det. Älskar mitt jobb, älskar mina vänner, älskar min familj och jag älskar älskar älskar innebandyn :D Trots torsk i första matchen är jag inte orolig för resten av säsongen, vi är så sjukt bra och det visade vi, hade lite oflyt bara. Är bara så sjukt kul och kan inte be om ett roligare gäng att kalla för mitt lag, älskar varje minut med er!

Imorrn blir det nog lite mer...hum...låt mig se...INNEBANDY! Tänkte dra och kolla TIS-Sala kan bli en rolig match. På lördag blir det födelsekalas och på söndag blir det en hel dag med mina underbara tjejer. va länge en vi gjorde något en hel dag alla så va dags för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0