långhelg.

Precis hemkommen från träningen, inte många där idag men vi få tappra kämpa på :) känner mig lite friskare efter träningen faktiskt. Skulle ta det lugnt men gick sådär ^^ Va jobb idag, hann klart alla jobb innan ledigheten så va skönt. Efter jobbet va mormor och morfar hos mig och satte upp gardiner, blev sjukt bra! efter det blev det middag i centrum med Carre och Kirri och lite hemligheter. Sen blev det tårtkalas hos Jenne, mycket trevligt!

nu sitter jag och kämpar för att börja packa inför imorrn! Är ledsen för min ipod är helt död och har ingen laddare :P kommer bli en kul tågresa ^^ Men ska bli sjukt kul att åka till göteborg iallafall, har bestämt träff med en gammal fotbolls kompis som bor där nere så ska ta en fika innan jag drar vidare att för att möta upp syrran :)
.
Blir nog inte så mycket blogga i helgen men kan skriva om helgen på söndag när jag kommer hem :)
Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0