Galet rolig helg!

Vad länge sen jag blogga nu, men har inte funnit någon tid över till det.
I fredags va det match mot Huddinge, blev förlust med 5-3 men vi gjorde en grym match och vi hade lika gärna kunnat vinna matchen men vi va nöjda. Efter matchen drog vi till Cizzi och åt tacos och planerade lagfesten :) blev mycket skratt och trevlig planerande. Sen blev det hem till Jenne där jag sov och vi kollade criminal minds och film :) sov på luftmadrassen och vi trodde den va trasig för vaknade på golver men så insåg vi att vi bara glömt att stänga luftintaget, så smarta är vi ;)

På lördag började morgonen med att kolla klart film och sen frukost, mys! Efter det blev det lite frisörsalong, bästa gången nånsin är sjukt nöjd med frisyren. Hon är duktig min vän :) Efter det blev det städ och chill och lunch innan det va dags för match igen på djurgården! oj oj oj, riktigt tuff match, djurgården är sjukt bra och vet verkligen hur man får in bollen i mål så slutade med 9-1 men det va vi ändå nöjda med för vi spelade vårt spel och gjorde en riktigt bra match mot ett ruskigt bra lag. Efter matchen blev det kolla Uppsala-Huddinge och sen in och möta Niclas i stan för att gå på punk konsert :P Va sådär musik men missade tydligen det bästa. Sen drog vi vidare till en annan klubb och lyssna på lite livemusik och dansa. Efter det skulle vi gå vidare till ett annat ställe men då gick vi förbi ett sånt där korvstånd som säljer världens starkaste korv som man ska äta enligt vissa regler så får man en t-shirt. Och Niclas hade velat testa det länge så han körde. En annan kille som ätit innan låg och kravla i rännstenen men Niclas ville testa ändå. Och han klara det faktiskt, han stod upp men mådde ganska dåligt efter, men han fick iallafall en t-shirt :P Så efter det åkte vi hem till Niclas och kolla naturfilm, LOVE IT! På vägen hem kom en kille fram och hota oss med sin rottweiler också som hade munkavel på sig så fick bli att ringa polisen också för killen vägrade gå, sjukt störd kille!

Imorse så hade Niclas gått upp och gjort frukost så åt först frukost vid halv 8 och sen körde han hem mig för han skulle åka och jobba så när jag kom hem slockna jag i sängen direkt och sov till 11, va jätte skönt. Nu har jag precis ätit lunch, ska snart åka och hämta upp Johan och Jenne påväg till Täby. Ska fira morfar och Johan som fyller år nästa vecka innan matchen :) Så blir lite jobb och så på första matchen och sen egen match mot Uppsala, ska bli riktigt kul!
Efter balen i nian, vilka minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0