Fredags mys?

Hade en grymt trevlig fredags kväll. Fram till nu när jag insåg att klockan bara är 10 och jag har absolut ingenting att göra :P Blev lite shopping och mysig middag med Kirri i centrum efter jobbet och sen kolla Täby IS match mot Sala, Täby visa absolut vilka som spelat i elitserien längst dom jobbade sig igenom hela matchen så tror siffran sluta på 9-3 eller något sådant. Va dock lite brist på spel från båda lagen, va mycket byta chanser med varandra, men va iofs första matchen så.
Ja så nu vet jag inte vad jag ska göra, får väl försöka leta upp lite Glee avsnitt eller något ^^
PUSS!
Lär bli en grym lördag iallafall så längtar tills imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0