Crazy games

Oj oj oj, helgen hitintills har varit helt tokgalen! Började igår med jobb och sen hem till Karros mamma som fyllde 50, god mat, trevligt folk och allmänt väldigt bra och gratis bar ;) så blev en del snack och dricka där. Sen drog jag vidare till Jenne där det va kräftskiva som hade gått över i fest så va bara att fortsätta, blev lite röjigt från min sida, jenne jag ber om ursäkt för alla blommor jag välte och hade sönder och vattnet jag spillde ut och inte torka upp :P
Fick skjuts hem, vaknar kl 06.00 av att Robert står framför mig och jag ligger i soffan och har tydligen lyssnat på youtube och ätit köttfärssås direkt ut burken och sen bara däckat i soffan, va en bra start på lördagen. Men sov vidare ett tag och mådde lite bättre när jag vakna andra gången. Sen va det ju dags att ladda för att jobba på tjejmilen, möter upp mina fina vänner Jenne och Carre i mörby, alla är tokbakis och inte alls sugna på att jobba men vi kämpar på och i cirka 4 timmar får vi jobba med alla jobbiga tanter som inte vet vart dom ska och vi har inte fått någon info så vi vet inte heller så är totalt kaos, sämre organisation vid en tävling har jag aldrig varit med om, men vi kämpa oss igenom det och får va glada över pengarna vi får.

Efter att vi jobbat va det dags att åka hem till Lise för att delta i Crazy games, vi hade ingen aning om vad vi skulle göra för det va hemligt. Men började med lite tacosmiddag och sen släppte Lise bomben! Vi skulle få ett varsit kuvert i varje lag, va tre lag, och i det låg en lista med 50 olika uppdrag som man hade 4 timmar på sig att göra så många man bara kunde. Va helt stört vad kul vi har haft och här är lite av de grejer vi gjorde:

Gått in på grönan och åkt fritt fall, fotats med poliser, kysst en främling, bakat kladdkaka, fått en hund att göra vacker tass, spelat in en låt, dansat på en kyrkogård, fått folk att sjunga imse vimse spindel, klappat en häst, gjort en hoppbild i en fontän, badat, badat jacuzzi, hissat flagga och sjungit nationalsång, fått en vakt på slottet att le, hämtat 5 olika menyer på restauranger,  gjort halsband, gjort en bakåt volt, gjort en parodi på en filmscen, tagit kort med en dörrvakt, svep en cider under 10 sek, tagit en mintushot. Ja som sagt helt störda grejer!
Men det absolut stördaste på hela kvällen va att en punkt va att man skulle ta kort med en kändis så vi började jakten. Åkte först till Orups hus och knacka på men ingen öppna, sen åkte vi och leta efter Sofia Wistams hus men hitta det inte, så till slut står vi iallafall vid Pernilla Wahlgrens hus och knackar på och så sant som det är sagt så öppnar ju Pernilla och är tokglad och jätte trevlig och där står vi jätte stressade och nervös och försöker förklara att vi är med i en tävling och hon direkt frågar ju om vi behöver en autograf men vi säger snabbt, nej faktiskt inte men en bild behöver vi :P så där står ju vi en lördagkväll helt plöstligt vid Pernilla Wahlgrens hus och tar kort med henne. Va helt sjukt, men hon va sjukt cool och bemötte oss jätte bra så tror inte hon tyckte det va allt för jobbigt att ha oss där på hennes tomt :P

Tävligen är iallafall slut nu och har haft en stört rolig kväll med alla underbara tjejer! Önskar Lise och Isen en sjukt trevlig resa och hoppas dom kommer ha det bra :)

Nu sitter jag i min lägenhet och toksoftar med lite musik och surf, men snart blir det sängen ska bli sjukt nice, just nu känns det som man blivit överkörd av ett ånglok typ :P
GOD NATT PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0