Bra helg helt enkelt.

I lördags åkte jag och mötte Jenne och Samme i sumpan, drog direkt till systemet och sen handla mat och absolut torr (som btw inte biter på mig, konstaterat) Sen blev det tacomysmiddag och lite dricklekar :) och Carre och matte va med också, glömde skriva det. blev iallafall en del dricka och ännu mer när vi började leka med en bong, alltså en sån som suger ut luften ur flaskan så man tömmer den på typ 6 sekunder. Aj aj aj, vi va lite små runda när vi gick hemifrån, för skulle ju vidare till Ballbreaker! Där va det sjukt trevligt, schyst folk, goda drinkar, lite rallyspel och bowling :) En mycket trevlig kväll helt enkelt.

idag blev det en lugnare dag, mys med tjejerna i stan hela dan :) Lite shopping, vi hitta en stickad tröja, sjukt snygg! Som alla inhandlade i lite olika färger :P Sen blev det lite lunch och sen drog vi hemåt. Det bästa va på tunnelbanan hem, Nicco fick ingen plats men jag erbjöd mig att hon kunde sitta i mitt knä, efter långt tvekande sätter hon sig bara det att precis då börjar tåget åka och hon flyger över tågvagnen, nästan påväg ner i en tants knä men jag lyckas få tag i henne! Oj oj oj vad vi börja skratta! Mitt hysteriska skratt går ju inte att få stopp på så alla mina underbara vänner fick skämmas, sorry guys! Sjukt kul va det iallafall! Kollade även Caperios match, blev vinst, mycket bra!
Nu är jag hemma och tar det lugnt bara inför nästa veckas jobb.
Jag älskar er mina vänner!
(Nicco är inte med på bilden men hon är medräknad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0