Gameday

Sjukt trevlig lördag blev det, direkt till ingarö efter lagfotografering och då va det på med jobbarkläderna och städa på tomten, klippa gräset, städa verkstaden och lite annat småplock. Sen väntade en god middag, kött och potatisgratäng :) Efter det hade pappa köpt biljetter till nån grej med ett storband och körer sa han. Det visade sig vara en körtävling där 6 körer på värmdö skulle tävla mot varandra :P Sjukt kul och alla va jätte duktiga :) Träffade på massa gamla vänner som jag inte sett på sjukt länge så det lyste upp hela min kväll :)

Idag är det söndag och matchdag! Har ätit frukost, nu blir det ut i svampskogen en sväng och sen bär det av mot södertälje och match mot Telge! Ska bli så sjukt kul :D
Jag älskar min pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0