Min analys av Jennifer Stålull

Ja, vart ska man börja är ju ett stort fenomen det här..men får väl börja att analysera själva namnet.

Jennifer

En blandning av namnet Jenny, som betyder vänlig.
Feèr som är något som är med i Peter Pan.

Tillsammans bildar det namnet Jennifer som härstammar från Walesiska Gwenhwyfar som kan betyda:

Vit våg
Vit drombild
Ljus, Helig och Mjuk


Mycket olika förslag och då kan man ju börja undra varför ingen kan bestämma sig riktigt...men dina föräldrar kanske inte brydde sig så mycket om innebörden och bara tog nått namn som lät fint, vad vet jag...

Vit våg...jadu det orkar jag inte ens kommentera.
Vit drömbild....nä det va också för oseriöst.
Ljus, Helig, Mjuk....Nu snackar vi, du är ju faktiskt väldigt ljus, blond, ljus hy (troligtvis från allt tvspelande) och så är du ju som en liten solstråle som hoppar runt ibland iallfall.
Helig...hum...nej på nån som pedistal sätter jag dig inte. men om jag delar upp det.
Hel-Check!
IG-Check! (jag menar något IG måste du ju fått)
Mjuk - ja, du försöker iallafall spänna dom muskler du har ibland, men brukar mest vara som silmjölk, så JA du är rätt mjuk också.

Så man kan säga att namnet Jennifer har många innebörder och orginalstavningen är väldigt svår, men för att sammanfatta, du har ett väldigt fint namn! Tycker dock att du ska börja använda orginal stavningen...im just saying...

Nu till själva personen Jennifer.

Ett ord.

KREATIV!

Är nog ordet som beskriver henne allra bäst och är dessutom det ordet hon själv använder på sig själv lite smått självgod sådär.

ETT LITET PAUS MEDDELANDE!
allt som skrivs i bloggen skrivs med kärlek
hoppas jenne förstår det också, men känner henne
tillräckligt bra för att veta att hon ser igenom mitt
skitsnack och förstår att mycket skrivs med en stor
gnutta ironi. Så om en läsare vid namn Jojo skulle läsa,
DU BEHÖVER INTE VARA OROLIG! detta är endast menat
som en hyllning och underhållning. Men tack för att du bryr dig :)


Välkommna tillbaka. Så var va jag.

Jo Jenne är en väldigt kreativ människa som gillar att rita, sjunga, klippa hår, sminka. Ja typ allt som har nånting med att hon ska skapa nånting. Jag vet om detta för att jag är nog det störta offret för Jennes "Kreativitet"
Här kommer några exempel på saker.

Mitt hår - done by Jenne
Kläder - utvalt av Jenne
Skor - till viss del valt av Jenne
Accesoarer - picked by Jenne

Ni kanske förstår temat, jag är en fullskalig produkt av Jenne, det borde stå en stor skylt i pannan på mig
MADE BY JENNIFER STÅLHULT!

(Fast va ju mamma och pappa som gjorde mig men ni förstår vad jag menar!)

Det jag vill komma fram till att det jag måste handskas med varje dag är ett fullskaligt modelejon som har full koll, men går ändå sin helt egna väg och har ett enormt intresse för just KLÄDER!
Eller nej det är en enorm underdrift, kvinnan är besatt!

Är alltid något nytt som gäller för stunden och är alltid svårt för henne att hålla koll på pengarna när hon måste gå förbi en affär bara för att komma till busset eller tåget. Hon lever i en daglig kamp mot tyger ihopsydda av några 10 åringar i Taiwan eller Kina.

Är för komplext detta problem för att försöka förklara det så har satt ihop en liten historia för att försöka demonstrera detta.





Som ni förstår har denna kvinna nästan ett sjukligt kärleksförhållande till sina kläder och ibland är man nästan lite rädd att hon ska lämna än för nått gina tricot linne och rymma iväg till nått litet näste i skogen där hon bara kan gå runt i sina kläder och hela dagarna byta och byta och byta kläder tills hon inser att hon inte har nått mer att byta till och måste ge sig tillbaka till civilisation för att hitta nya klädesplagg att använda!

Jenne, vi finns här för dig. Även om dom hämtar dig med tvångströja och när vi ska hälsa på dig på dårhuset så så kan du inte säga särskillt mycket för att du har så mycket mediciner i kroppen så lovar vi att älska dig precis för den du är, du har mitt ord!

Så för att sammanfatta det hela...jag låter mig stylas av en möjligtvis besatt kvinna, hennes namn är Jennifer och hon ser ut nånting såhär (Försökte hitta så många olika sorters bilder som möjligt bara för att ni ska känna igen henne med olika sorters humör och utseenden):




Min analys lyder:

En mer kreativ människa går inte att hitta och är glad att hon orkar lägga så mycket kreativitet på ett sånt vrak som mig, visst jag kanske får leva med att jag har ett klädpsyko som vän, men hon är MITT klädpsyko och utan henne skulle min klädstil va kvar i årskurs 9 och det va inte att leka med ska ni veta.

Tack för att du är min vän ditt psyko och känns skönt att vi kan dela allt, till och med toabesöken..



I LOVE YOU!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0