Karro här

Jag var också lite sugen på att skriva blogg faktiskt. Vet att det här är Fias blogg och att jag har en egen men min är helt död och det är mycket roligare att skriva här på något sätt.. knäppt!

kör en,

Veckans bästa: Fredagsmyset på jobbet vart helt outstanding denna vecka! Fick både tårta och dumlebeskvier..
Veckans sång: Cizzis: VÅGA SKJUTA TUFFT ATT GÖRA MÅL!! Den har man gått och sjungt på hela veckan. Fan dig Cizzi.
Veckans sämsta: Att det alltid ska vara så dåligt med folk på måndags träningarna..
Veckans bästa initiativ: FALUN FALUN FALUN!!

Över till något helt innan vi ska gå och lägga oss för idag. Jag och Fia har varit på sjukt många resor tillsammans så tänkte att det är oftast roligare att kolla på bilder än att läsa massa text (min princip när det gäller aftonbladet och skvallerblaskor. Man kollar på bilderna och skiter i texten)
Här kommer lite bilder från några av våra galna tripper & stunder tillsammans:


En spontan resa ner till Göteborg 2009


En av alla utgångar när Fia precis fullt år och jag inte orkade vänta i 3 månader på att jag skulle fylla 18 så jag tog Fias pass och gick in med det.. Hur jag nu kunde komma undan med det. Men vi brukar ju få höra från folk att vi ser ut som syskon..


Resan till Kreta 2007


Ayia Napa 2009


Midsommar 2010 på Rådmansö


Och grymmaste Naxos resan 2010!

Sleep tight beautiees!



Kommentarer
Postat av: Fia

Älskar att du gästbloggar här, är en grym extra krydda till bloggen :) och så slipper jag känna en sån press att hålla bloggen igång när vi är två :) Love you! <3

2011-02-27 @ 00:45:58
Postat av: Cizzi

VÅGA SKJUTA TUFFT ATT GÖRA MÅL :D

2011-02-28 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0