Jag (Kirri) gästbloggar.

Hej gullfisar!

Eftersom jag jobbar mycket mer effektivt än Fia och redan är hemma från jobbet tänkte jag gästblogga lite ifall Fia inte har tid att skriva idag. Hon ska kolla på 3 lägenheter innan träningen, jag tänkte följa med och kolla lite jag med. Hoppas hon hittar någon som hon vill ha. Vi har ju bara kvar den här lägenheten som vi bor i nu fram till Juni. Vilket betyder att även jag måste hitta lägenhet. Har varit nära att köpa flera gånger men det skiter sig alltid i sista stund. Då tappar man lite av drivet när man bara får negativa besked hela tiden. Men man ska inte ge upp!

Det har skrivits ganska mycket om Fias utveckling, med utveckling menar jag både utseendemässigt och klädmässigt, på både hennes och Jennes blogg. Så jag tänkte bjuda er på en mycket fin bild på Fia i sina unga dar.

Tuffing!
Man blir alltid så bra när man tar kort underifrån..

Men nu ska jag inte vara elak när jag får gästblogga. Har jätte många fina minnen med dig Fisen. Nästa gång jag gästbloggar kan jag berätta om ett minne. Alla vi som känner Fisen vet ju att hon är riktigt tokig och klantig så det finns inga dagar med Fia som är den ena lik. Ikväll är det träning, måndagsträningar som vi älskar.. (?)
Tack för mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0