Ibland har man lite otur helt enkelt.

Då börjar söndagen närma sig sitt slut och matchen är färdigspelad.

Idag mötte vi då Rönnby aka. Igelkottsförsvar AB och dom spelade precis som vi trodde dom skulle göra, fart och fläkt men inget vidare spel. Men man förstod på deras intensitet att dom verkligen spelade för att slippa åka ut, men som det ser ut nu verkar det ju bli så iallafall. HA HA!

De sprang och vi försökte spela runt, vilket vi faktiskt gjorde en del av första perioden och hela sista, men deras igelkottsförsvar rädda dom som vanligt och våra avslut lyckades alltid undvika att hamna just i mål och matchen slutade 4-4 efter full tid och det fick bli sudden (precis som förra gången vi mötte dom)

Här slog oturen till. Efter bara 2 min blir det rörigt framför mål och bollen hoppar in under sofies ben och in i mål. SUCK kände man, men för oss spelar det iofs inte lika stor roll som för dom. Men alltid tråkigt att förlora poäng.

Nu ska jag och min halvdana vän Kirri äta bort våra sorger hemma hos min mamma tillsammans med Kirris mamma och så vår arbetskamrat Leif. Mycket trevligt. Sen blir det solsidan och Big Brother! WOOHOO.

Bollrädda tjejer?

p.s Bilden är från förra matchen, inte matchen idag som va mot Rönnby.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Vad gör jag?!

2011-02-20 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0