En dag i stan, precis som alla andra.

Ja man va ju inte ensam i stan idag direkt och inte på systemet heller, va jag, Karro, Carre, Linda och 100.000 andra människor som gjorde precis samma sak som vi. Nämligen kolla runt och åt lunch i gamla stan, sedan vandrade vi på drottninggatan och bad vilt främmande människor ta kort på oss som om vi vore turister fast med en väldigt bred stockholmska? weird! men vi lyckades med att nån blunda på varje kort så de enda nytta vi hade av dom korten va att skratta åt dom.

men men, vi vandrade vidare in på innerstan och kollade runt i affärer och fick med oss lite snygga kläder från cubus och jag köpte även en tröja utan hjälp av min personliga stylist (något stolt) fick dock hjälp av tre andra modekunniga divor som också brukar ha en åsikt om vad jag har på mig. Jag lever ett rätt bra liv, alla bara säger åt mig vad jag ska göra så jag slipper använda min dysfunktionella hjärna. Lifes good!

Nu är vi hemma och husets chef/kock har precis dukat fram bröd och tzatsiki åt oss så nu kan jag lugnt och stilla ägna mig åt mitt andra jobb...bloggen.

Ikväll blir det melodifestivalen mys med Barren och Karren, då ska vi hissa och dissa alla artister och troligtvis lägga lite elaka kommentarer om Marie Serneholts halvadana prestationer som programledare, men en eloge för att hon försöker iallafall.


Tack för en underbar dag och den är inte ens slut än!

Nu blir det myselimysmys!

Och imorrn blir det ett inlägg om stålull.

Kommentarer
Postat av: Kr

2011-02-19 @ 18:41:34
Postat av: Kirri

Jätte mysig dag!:)

2011-02-19 @ 18:41:59
Postat av: Jen

All i do since i mooved here is mysa mysa mys.

Men är ju inte lika najs utan mig, det vet ni alla.

Saade ska tydligen sprängas idag på scen, blir roligt att se! pussy

2011-02-19 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0