Då va det dags igen.

Jaha då va man tillbaka i bloggträsket, SOM ALLA ANDRA! men men kanske kan toppa förra bloggen och kanske fixa typ 8 läsare om dan denna gången eller något sånt, då har jag ju iallfall dubblat antalet läsare...man är ju ingen Kenza eller blondinbella men 8 är ju en början så det får vara målet denna månaden. Det kommer en rapport i slutet på varje månad. Eller kanske inte ska lova det men ska försöka.

Ska passa på att tacka Jennifer Stålull för desigen på bloggen, hade gjort det bättre själv men lät henne göra det bara för att vara snäll och låta hennes konstnärs/art director drömmar leva vidare.
Nej men skämt å sido, en grymt snygg blogg som förhoppningsvis då kan ge mig 8 läsare.

Jag lovade att tillägna första inlägget till Stålull men skulle ju va lite konstigt att börja en helt ny blogg med ett inlägg om någon helt okänd...hon är ju inte helt okänd för mig men kanske för er 8 random läsare så börjar med en presentation av mig själv och det andra inlägget får bli om stålull, deal? good.



Ja det här är jag, snyggare än såhär blir jag nog inte, ett av mina glory moments så att säga.
Jag jobbar med kaffe, spelar innebandy, har några få vänner som för det mesta står ut att umgås med mig, men jag älskar dom över allt annat. Jag är lite små dysse så några småfel får ni räkna med här och där, nej nu börjar det bli för mycket info, får räcka där tror jag. Resten får ni kanske 8 som följer bloggen räkna ut själva.

Så som sagt, imorrn eller söndag blir det hedersfulla inlägget ett inlägg om varför fan jag är kompis med Jennifer Stålhult (Stålull) Kommer bli en djupgående analys, belive me!

Tack för mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0