ÅÅHHHH vad händer!

Varför kan man inte redigera sin text på bloggen!!!!!!! sjukt irriterande... Nåväl. Ikväll har jag umgåtts med Jenne, Samme och Carre, mycket trevligt. Blev hemlagad pizza och sen lite pyssel. Har suttit i 3 timmar för att tillslut göra klart mitt armband, lite hjälp från Jenne men det mesta gjorde jag själv. Har tagit bilder men tror inte det går att lägga upp nu tyvärr. NU sitter jag och kollar på en sjukt bra film, UNBREAKABLE. Awsome. Gud vad tråkigt att skriva när inläggen blir så fula... får fråga nån som vet. Men ska bjuda på dagens nyhet.....Jag köpte en lägenhet idag, ja ni hörde rätt. Har köpt samma lägenhet som min mamma och mormor och morfar bodde i när mamma va 2-9 år, känns lite overkligt, men med lite puts kommer det nog bli en väldigt fin lägenhet :) Imorrn är det match så ska snart gå och sova, men först kolla klart filmen. God natt alla, HOLLAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0