Trött AB

Det är tisdag eftermiddag. Har jobbat 8 timmar. Städar. Tvättar. Kirri, Linda, Jenne och Carre ska va hos mig ikväll.
Det blir helt enkelt tisdags mys hemma hos mig med mina bästa :) <3 Har varit en hård helg och första två dagarna på jobbet har varit lite sega så ska bli riktigt nice med en chill kväll med tjejerna. Vi ska laga lite god mat och sen blir det att kolla True talent.
Ska köpa denna tv bänken den här månaden, förhoppningsvis på fredag eller söndag :) Sen ska jag även köpa en matta. Kommer höja nivån på vardagsrummet :) Fick bra nyheter idag också. har jag ju ingen dator för tillfället då min och karros gick sönder och har inte haft råd att köpa någon ny. Robert har en dator men vi vet ju hur jobbigt det är att dela dator ;) Men min syster skrev idag och sa att jag kunde få köpa hennes sony vaio :D Så ska kolla på den när jag åker ner till göteborg om tre veckor och troligtvis kommer den få åka med mig på tåget tillbaka till stockholm sen. SJUKT NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0