Snart match!

God morgon, det är en bra söndag morgon, kanske lite dåligt väder men är bara bra när man ändå ska spendera dagen i en innebandyhall. Blir så varmt när solen ligger på så är perfekt innebandy väder :D
Har lite ont i nacke och rygg men jag får smörja in de lite sen så ska det nog vara lugnt.
Något kanske inte alla vet är att förra säsongen hade jag ett tvångsyndrom när det gällde matcher. Det spelade ingen större roll egentligen men jag kände verkligen att det kommer inte gå bra om jag inte gör det. Jag sov iallafall alltid med sport BH och undershorts varje natt innan match. Jag är inte vidskeplig eller något men bara blev en liten grej jag va tvungen att göra. Nu är det ny säsong och jag har lagt om min fokus det här året för att se till att försöka göra min bästa säsong någonsin! Så idag är det match men jag sov inte i sport BH och shorts utan sport BH och trosor så nu har jag vänt på det. (Hoppas jag) går det sämst idag kan man ju räkna ut varför då ^^
Nej nu blir det fixa lite käk, woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0