Sliten lördag

Va som sagt inflyttningsfest igår, gryyyyyyyyyym fest! Massa trevligt folk, god mat, god dricka, frågesport och massa trevligt snack. Är nog bäst att visa i bilder, brukar va det bästa.
Idag så gick jag upp vid halv 9 och gick och köpte kaffe och grejer till pannkakor som Agnes hade lovat att göra.  Sen när jag kom hem så vakna dom andra så då gick jag in och la mig så satt vi och kolla alla avsnitt av flickorna på klitteholm, mycket bra! Sen blev det pannkaksfrukost för hela slanten, Agnes och Ellie stod för det medan Jossan, Elin och jag mest slappa ^^ men va grymt gott :D så tack! Efter det så dog vi i soffan och satt och kolla Hannah montana ett tag. Sen skulle alla åka iväg, så nu sitter jag här hemma och bara slappar, känner inte att jag orkar med så mycket mer idag. Match imorrn också så nu är det bara att ladda :D Tack alla för en grym inflyttningsfest! Kunde inte invigt lägenhet på ett bättre sätt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0