Onsdag.

Snart träning, hade en skit träning måndags för mådde illa och massa konstigt så är sjukt taggad för dagens träning :) Längtar väldigt mycket efter mina nya klubba dock, ska bli kul att se om det hjälper spelet något att ha lägre flex. Mitt stora mål denna säsong är ju att göra fler poäng än förra så ska va lite mer offensiv i år har jag tänkt :)
Ikväll efter träningen blir det mys i vallentuna hos Kirri med varm oboy och grädde, ska bli nice, tror inte man hinnern någon film tyvärr. Blir ju mest att man hinner hem och duscha och sen sova eftersom träningen är så sen. Men men, man får offra lite för att hålla på med det man älskar, och jag tycker det är så värt :D
Jag gråter bara i regnet går i bakrunden idag, mycket bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0