Lördags nostalgi.

Hej hej!
Igår va det fredag, då va det jobb och sen mycket trevlig chill after work hos Pernilla i nynäs. Blev smörgåstårta och för mig en massa bus med pernillas barn. Dom va på mig direkt så hota med att kasta dom i poolen och ja så blev det ju efter att dom sprutat ner mig med en vattenpistol och efter cirka 30 min är jag också i poolen och det är fullskaligt vattenkrig :D mycket kul va det. Tycker dock att jag fick sämsta vattenpistolen hela tiden. Sen åkte jag och Karro hem och gick och la oss direkt, helt slut va man.

Idag så blev det lite frukost med Kirri och sen blev det åka till ingarö för att förberede för Reunion med gamla F-89 laget/Damlaget. Blev en väldigt lyckad kväll, många som banga såhär sista dagarna men vi blev ett skönt gäng som satt och prata minnen och kolla gamla filmer och bilder och åt god mat :) Synd att alla behövde gå så tidigt bara för nu sitter man här lite småfull i sin ensamhet och försöker nykta till :P

Skickar helande tankar till EB som gjorde sig illa på innebandyn idag, armbågen som va ur led, inge roligt! Men får hoppas hon kryar på sig snabbt så hon kan komma och röja på träningarna sen :)

Nu blir det nog att sitta här och nörda vid datorn tills man inte orkar mer och går och lägger sig ^^
Så god natt beronde på när ni går och lägger er. PUSS
Jag älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0