Kvar i sverige....

När man fortfarande sitter i jobbbyxorna klockan 22.26 en tisdag kväll då vet man att det varit en lång dag.
Dagen börjar med att jag vaknar av att min telefon ringer: är Leif (mammas kille/jobbarkompis) som ringer. Han frågar om jag redan åkt, jag frågar vad klockan är, han svarar 06.35. Min tanke: SHIT HELVETES JÄVLA SKIT! Mitt svar: Oj min klocka ringde inte, men jag kommer ner direkt. 
Ja så dagen börjar med att jag försov mig 35 minuter :P men hade en bra hårdag och satte på mig kläderna direkt och va nere i bilen klockan 06.40. Skulle åka med Leffe idag för vi skulle till arlanda och köra inne på själva flygplansområdet och är lite krångligt. Men vi kom 5 minuter sent till jobbet bara och sen va det lasta direkt och åka iväg.
Gick bra på jobbet trots morgonens missöden och efter jobbet va det direkt till ikea med Karro och mamma.

Vi började på möbelavdelningen och kollade ut alla saker vi skulle hämta på lagret, sen bjöd mamma på köttbullar till middag, mycket gott. Efter det fortsatte vi ner på ta själv avdelningen och den är ju livsfarlig :P Notan slutade på 1800 kr, vilket inte va så farligt. Men va ett skåp jag skulle köpa som inte fanns så får åka förbi nån annan dag och köpa det. Blev iallafall, tv-bänk, matta, stolsdynor, påshållare, microlock, dl mått, matlådor, ny kudde och säkert lite andra grejer jag inte kommer ihåg :P

Nu har jag skruvat ihop tv-bänken och plockat ihop alla grejer så nu sitter jag för första gången ikväll och kollar lite film och bara slappar. Sjukt nice! Längtar till träning imorrn, tråkigt med träningsfria dagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0