Innebandyhelg

Oj oj oj, mycket innebandy denna helg.
Började helgen med kick off i söderköping. Va väldigt trevligt och sjukt god mat. Blev trerätters. Förrätten va iofs inge god, va nån sorts räkbomb och hatar ju skaldjur men pinade i mig bara för att jag va så hungrig :P sen blev det Tornedo stek med potatis och sås. Och efterätten va pannacotta med jordgubbar :) sjukt gott, sen va lite tal och livemusik och så. Det tråkiga va bara att jag och Karro va tvungna att åka vid halv 11 för vi skulle ju upp och spela turnering på lördagen och va en bilresa hem på 2,5 timme så. Men dom andra verkade ha roligt så vi får hoppas att det inte är någon innebandy nästa år när det är kick off :P
På lördagen va det bara innebandy hela dagen. Hässelby Precup, vi mötte Bele, Hässelby och vårat egna juniorlag. Va väldigt roliga matcher faktiskt och slutade med att vi kom 2:a i cupen vilken vi är nöjda med :) Sista matchen va resultatet lite orättvist men är ju ändå bara träningsmatcher så :) På kvällen blev det bak och film mys med Kirri :) blev middag på max först och sen när vi väl va hemma baka vi och sen däcka vi i soffan, gick och la oss vid 11, vilket är väldigt tidigt på en lördag men vi va helt slut :P
Idag har det också varit hela dan innebandy. Sex timmars träningsläger kändes lagom tungt efter gårdagens innebandycup, speciellt när man börjar med riktigt jobbiga springfys övningar, men nu sitter man här i soffan helt toktrött och sjukt nöjd med helgen, för finns ju inget bättre än innebandy :)
I veckan är det lite småsaker planerade redan. Imorrn ska jag möta mamma och äta lite med henne och kolla efter en tjocktröja och kanske nya innebandyskor också. Sen nån dag blir det klättring med Carre. Och på fredag blir det Ikea med Karro :) På lördag ska jag ha återträff med gamla fotbollslaget så det ska bli sjukt kul att träffa alla igen :) Sen blir det ju mycket innebandy också såklart, så det ska bli grymt kul vecka känner jag.
Nu blir det bara slappa i soffan och kolla nån av filmerna som börjar klockan nio, känns som en lagom söndag kväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0