Äntligen ska fläkten komma på plats!

Har jobbat idag, känns små tungt att jobba faktiskt när man varit ledig länge :P men men. Tre dagar kvar till helg!
Idag ska Cizzi och hennes kille komma och hjälpa mig sätta upp min köksfläkt så ska bli riktigt nice, då är köket helt klart och så slipper man köksos i hela lägenheten.
Jag ska även tvätta idag, alltid lika kul ^^ men efter de ska jag förhoppningsvis hinna åka till Karro och kolla lite film och äta upp allt hon och Nicco bakat ;)
Ja såhär mkt roligt att hade jag att skriva idag. men får hoppas det händer något mer spännande imorrn.
BYE

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Sitter den kvar? :)

2011-08-10 @ 15:31:29
Postat av: Fia

Den sitter fortfarande uppe ;)

2011-08-11 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0