lever ni? Fia lever iaf, även fast det kanske är svårt att tro. Måste gå och kolla om hon andas..

Eftersom Fia är så dålig på att uppdatera får jag (kirri) ta saken i egna händer. Idag åkte jag till Jenne när jag jobbat klart så satte vi på oss våra nya extremt sköna byxor och sprang till träningen. Jag vet vi är jätte duktiga! Det var faktiskt väldigt skönt att springa, speciellt när det var så fint väder. Det var varmt och solen sken, kändes nästan som om det var sommar för jag hade likagärna kunnat springa i bara t-shirten! Vi satsar på beach 2011, visst Jenne? Får hoppas att det är trendigt att vara lite småfet i sommar... annars ligger vi lite illa till, iaf jag! äh, det är charmigt. Träningen förövrigt gick helt okej, kändes inte som man blev lika slut som man brukar bli. Det kan kanske ha berott på den bra uppvärmningen kanske? Spelade junisar mot dam. Junisarna vann väl som vanligt antar jag :P

Just nu sitter vi och kollar på greys anatomi, mycket ögongodis i den serien.

Vad mer? Längtar till Falun!

Sen tycker jag att Johanna Andersson kan komma hem nu för det är så tomt på träningarna utan henne. Jätte tomt faktiskt.

Hoppas på att helgen blir bra också. Förra helgen var överlag bra. Myste i stugan med familgen på fredagen kollade på min älskling när han brottades på lördagen. Han är så duktig mitt hjärta. Kom tvåa! Söndagen var mest sitta i bilen, mindre kul..

Då var jag färdigskriven för denna gång. Hejdå snyggon!

bjuder på en skön röst och ett myskort till den.



Kommentarer
Postat av: agnes

Nee de brukar ju vara ni som vinner o de blev ju typ lika idag :P <3

2011-04-06 @ 23:27:35
URL: http://agnesburell.blogg.se/
Postat av: Karro

Känns alltid som om ni vinner med hur mycket mål som helst. Ni är så duktiga :)

2011-04-07 @ 17:18:48
Postat av: agnes

Haha taack! Ni är duktiga ! :))

2011-04-07 @ 20:56:13
Postat av: Jojjo

Åh fina du! Snäll du är som nämner mig i bloggen ♥

Jag har inte hört något från Göran, men eftersom du tycker det känns tomt utan mig på träningarna får vi hoppas att han inte glömt bort mig =) Såå tråkigt att jag missar Falun, ni kommer ha skitkul! Saknar dig! och de andra också så klart...

2011-04-09 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0