BLÄÄÄ

Usch vad jag hatar att va sjuk! Kände redan igår lite ont i halsen och lite febrig på morgonen men gick och jobba ändå. Men inatt vaknade jag med sjukt ont i halsen och sov typ ingenting från kl 2 till kl 6, kände mig även febrig så fick bli att stanna hemma från jobbet idag.
Har en svag känsla av att jag fått halsfluss men till vårdcentren fick man ju inte komma idag för va för dåligt med tider och mann måste vänta ett visst antal dar....varför? Har man det är det väl bäst att göra nått åt det direkt tycker ju jag iallafall.

Men men.

På fredag får jag nycklarna till lägenheten :D
Känns fortfarande både lite tråkigt och roligt. Har trivts jätte bra här med Karro, trots att man kanske gnabbat en del så har jag älskat varje dag av att bo med henne.
Men ska bli sjukt skönt att äga nånting eget som man kan göra vad man vill med och inte behöva bo med skit taperter och snusk kök :P

Sen kommer man ju träffa kirrisen varje dag iallafall så är nog det bästa det här egentligen så vi kan få sakna varandras sällskap lite ibland också.

Nä nu ska jag tråka ihjäl här i soffan och försöka hitta nått skitprogram att titta på och dricka lite te.

Kommentarer
Postat av: Karro

Ja fast nu får du gnabba med Carre istället, så det är nog inte så mycket förändring trots allt :P

2011-04-12 @ 14:58:42
Postat av: carre

hahahh! :P jag kommer komma och gnabba med dig också mohahah!

2011-04-12 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0